16/12-08 - Bläää!

Usch vad det är tråkigt att plugga =/ sitter och skriver på uppsatsen just nu. Det är juh intressant, men det är jobbigt när det ska vara en  "miniuppsats" när den kommer bli as lång.. Måste vara 5000 ord, låter inte mycket, men just nu är jag på 1600 och det är 3 sidor liksom .. =/   jaja. bara att skriva på som faaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Frida ringde förut och sa att ja skulle komma till sofie. Frida skulle egentligen hit och hjälpa mig, men ja gick dit iställer och satt mig och pluggade lite.. Sen lagade Frida pomme och nuggets.. va gott ^^, mums..
Sen följde jag Frida en bit när ja skulle hem och hon till Micke.!

Nae faan, nu hinner jag inte skriva mer.. KANSKE skriver mer sen om ja hinner.. kanske sitter här hela natten med uppsatsen, pappa fyller imorrn med så måste faan städa massa med =/ Gaaah hur ska jag hinna =S
Nae bästa att sätta igång..



Frida, Bästa vän, <3

Kommentarer
Postat av: sanna

5000 tecken :) hihi annars skulle det bli lite väl mycket:P

2008-12-17 @ 09:34:50
URL: http://saannaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0