18/12-08 - Sova,

Nae nu är det dax att sova, ska upp tidigt imorrn och jobba på Viggestorp i 2 timmar,  =)
Inte så mycket, men det är medans de andra ska ha möte så hjälper lilla mammsen och dom andra där ^^,

Dagen somvarit har varit bra, gjorde klart uppsatsen, åkte och handlade med Frida älskling, åkte hem till Micke och lämnade grejerna och lyssnade på musik, drog hem till mig och fixade lite sen till Frida och kollade på film och åt maräng swith och myste med Wips ^^. Hon somnade i min famn så sött. (det är en kissebebis för er som inte vet)
Sen åkte jag hem, sen kom min bror och hans tjej så var social med dom =) När dom åkte blev de duschen och lite dator och nu är det sängens tur =)

Jag och bror pratade även lite mer om hur vi ska göra med tatueringen och den kommer nog ganska snart,. 
Så fort vi vet vart vi ska ha den <3
 


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fRIDA aNDERSSON, VÄRLDENS BÄSTA VÄN, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0