29/12-08 - länge sen jag skrev..

Haha shiit va länge sen ja skrev här.. Har haft mkt för mig, får skylla på det! =)
Julen var underbar, fick mycket fina saker =) sen drog jag till Micke och Frida en sväng på kvällen.. men va där en timme typ sen blev de hem och mysa med familjen framför galenskaparna jul jul jul.. Jag maria och mamma låg i soffan och kollade på min dator.. men alla somnade. hahahha... =)

I torsdags var det fest.. Vi var hos Micke.. Sen blev de utgång, Micke gjorde sig illa innan så han gick och haltade hela kvällen men vägrade åka in och kolla knät.. När vi var på kristallen skulle jag och Frida gå ut och ta lite luft. Heeelt plötsligt kände jag att det blev lite halt... Pang så satt jag på golvet ! Nån jävel hade spillt någonting och jag var lite onyckter så trodde jag skulle dö av skratt. Frida blev lite orolig för när jag ramlade såg det ut som mitt den gick ut led. men det var juh ingen fara =D hahah.. Tiden på kristallen var roligt de blev tekila bland annat haha, MEN allt förstördes när det kom fram folk och försökte förstöra massa skit.. Blir skapligt irriterad när inte folk kan låta andra vara lyckliga =/       fy faaan säger jag bara !

Fredagen började med Pizza sen var vi på akuten i 6 timmar ! Frida hade lite roligt när vi gick ut och tog luft, hon hittade rullstolar ;P hahahhaa.. sööt du är gumman, <3

I helgen har jag bara varit hemma, har haft skapligt ont i min fot sen kristallen i torsdags som jag skrev om innan.. Så har tagit det lugnt! =)

Idag ska jag till Frida och Micke, ska hjälpa Frida att flytta in hennes saker =D MYSPYS !!!
Saknar min bästa vän så himla mycket.. Frida Andersson, dU ÄR den bästa gumman, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0