23/12-08 - dagen före julafton fan !

Idag är det faan dagen före julafton., helt galet vad tiden går fort.
Dagen kan inte bli mycket bättre än vad den ´kommer bli idag.. Ska till stan med dessa flikkor nedan, =) =)
Kommer bli helt underbart, <3
Var istan igår med. var riktigt bra =) köpte skor, men så visste inte mamma vad hon skulle köpa mer i julklapp så hon köpte dom i stället =) Gick in i en affär och skulle köpa julklapp till min bror, men kom ut tomhänt.. Så skulle tillbaka dit och köpa, men då missade jag det =O så idag ska ja in och köpa det, och även lite mer smått och gott =) =)
Nae bäst att klä på sig lite då =P


Mathilda

Bästa vän, <3

<-- kusin Jessica & Maria sis -->

JAG ÄLSKAR ER, <3

Kommentarer
Postat av: FridaROSELL

Tillpan din snygging :P jag hittar dig nånstans ialf :P allt bra med dig ? :D

2008-12-23 @ 21:10:15
URL: http://fruudis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Älskar dig me!! Puss

2009-01-09 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0