8/12-08 - ..

min älskade flikka hjälpte mig med min blogg, hon skulle göra lite mer när hon kommer hem och så sa hon =) 
 
Idag vaknade ja faan vid 12 av att pappa ringde, trodde inte ja skulle sova så mkt..
Men va faan, har juh sovit på en soffa hos Micke nu i 2 nätter så kanske va skönt med en säng ;P
Har tragit det lugnt idag, träffade Frida min älskarinna en stund förut, <3
Saknar henne som faan juuuh :´( Längtar tills på onsdag när vi ska laga mat åt våra mammor och din bror och till oss med såklart ;P ska blir såå skoj skoj. <3

Nae kl är 23.15, är faan trött :P skola imorrn. bild i 4 tmmar =D

Frida, du och jag i alla väder, <3





Kommentarer
Postat av: Din föralltid <3

älskling, ja älskar dig så mycke, kommer alltid vara vi två mot världen <3

2008-12-09 @ 16:56:39
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0