13/4.09 - Måndag!

Träffade Sara i fredags, vet inte hur länge sen det var innan fredags vi sågs och verkligen umgicks liksom. Var himla trevligt =) Sen på kvällen kom Mathias från stan hit och gick en lång promenad med mig lite överallt här i Finspång! Var också himla trevligt! =) Får göra om detta fler gånger, =) (både med sara och mathias, hehe)

Körde igår då, Söndag i Norrköping =) Va RS sprint!

Fick världens punka sista varvet, när jag kände att nu jävlar ska ja klara en bättre tid, men nae.. Suck sikken dag! Haha.. andra varvet åkte ja ner i slänten, som TUR VAR kom jag upp själv så ja slapp på max tid på 5 min =S Åkte på 2.18 istället..Men det var en himla rolig bana, som synd var körde rallybilarna igår där så det var spårigt som faan och sträckan blev helt förstörd, men men.. var roligt ändå =)
Slutade iallafall med att jag kom hem med andra pris buklan idag =D
NICE VÄRRE!
Andra tävlingen i år, andra buklan hem =D wohoo ^^,



MIN ÄLSKADE BROR FYLLDE ÅR IGÅR MED, GRATTIS PÅ DIG <33

B
ästaVän, Micke och jag var uteo ch gick en sväng i går med, var nere i slottsparken och så =)
Gungade och hadfe allmänt trevligt och mys =) <333

Idag har jag Hittills har jag hunnit käka frukost, haft vattengympa, hjälpt Robin vara lite Nisse vakt medans han gjorde rent terrariet och sen varit hemma, pluggat lite, precis käkat och nu blir det att plugga igen! Har en HEL DEL att läsa till torsdag! =( Vill ut i solen!  Men men får bli nån annan dag! =)
Nae nu är det bäst att börja läsa!!


.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0