18/4.09 - Lördag!

Tillbringade hela min dag med BästaVän  igår, <33
Var Helt underbart, Gick upp kl 7 igår morse, sov hos BästaVän! Så var lite trötter mot slutet innan ja kom hem vid 12 tiden. Eftermiddagen/kvällen tillbringades med BästaVän såklart och även Micke och Emil! =)
Var ute hos Mickes mamma, Micke tog sitt första dopp, fy faan de var så kallt.. Han vågade nog inte fega ur ;P
Hade väldigt trevligt igår, när vi kom hem där ifrån och efetr allt som hände på vägen hem så åkte vi till EMil så han kunde lugna ner sig, sen drog vi till B- Hallen och köpte pomme. Vi käkade pomme och kycklingnuggets och kollade på film =) Frida och micke höll på att somna hela tiden, eller Micke somna i soffan och Frida höll på att somna så ja och Emil gick.. Han körde hem mig sen åkte han hem.. Va skapligt trött när ja k
om hem, men somnade inte förens vid halv 3 ändå.. men men.. skönt att sova till mamma kom in och väckte mig vid strax efter 9..

Idag ska jag till Ester och ha möte med henne och Nathali vid 12!
Efter de får ja se, Frida och Micke ville att ja skulle med dom och Emil och hämta deras nya orm, men får se när de åker och när vi är klara med mötet och så =) ..

Nae nu ska ja faan klä på mig lite och fixa innan kl blir dags att gå.. =P


.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Jag älskar dig gumman, föralltid du och jag, <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0