19/4.09 - Söndag!

Kan inte alltid gå bra.. Första gick det inte att styra, vet inte vad det var för fel så vid varje shikan eller hur de nu stavas så fick jag verkligen och då menar ja verkligen krypa fram för att ens kunna finns svänga för det var så svårstyrt. Körde då på pinsamma 3.33 =/.. Innan andra så bytte vi däck.. så där gick det bättre, med tog 2 tunner och kom in för fort i en shikan så var tvungen att backa =( Fan va arg jag blev, 2 tunnor = 10 sekunder tillägg plus backa missade ja massa på.. Så körde på 3.30 så det var ändå en förbättring trors alla tabbar. Sista var ja så jävla gasglad och ville förbättra mig själv så jävla mkt så gasade som faan och tvärbromsade typ in i shikanerna så slutade på tiden 3.08. Det är 25 sekunders förbättring.. Kände mig as stolt, slutade dock på 11 plasering av damer/oldboys. Men som jag skrev första raden, det kan inte alltid gå bra! Är nöjd med sista varvet iallafall! =) Nu är det bara att ladda om till lördag, då det är FOLKRACE, inte RS i Norrköping, fy faan vad jag längtar =D

Är hur trött som helst just  nu, gick upp kl 5, sovit dåligt sen i torsdags, så nu när mamma och pappa kör hem barnen så hoppar ja in i duschen och tar verkligen en lång och skön dusch sen blirre käka kebabrulle , kolla sista skrivan på House M.D säsong 1 och sen sova =)






.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0