25/4.09 - Lördag!

Fy faaan vilken jävla bra dag  =D
(eftersom vi var så 8 i min klass var det två 4 bilsheat istället för 6 bilsheat)

Första heatet kom jag 2 a =D, gick så jävla bra! Volvon bakom mig va på mig som faan vid vissa tillfällen men hörde ifrån honom efter ett tag, men fick några smällar av honom! Men kom iallafall 2a och var as stolt när jag kom in,.
så fick 5 poäng
Andra heatet kom jag 3a, gick sådär, va halt och jag hamnade lite fel ibland. haha. men som sagt, kom juh 3a =)
så fick 4 poäng!
Tredje heatet kom jag också 3a, men sista varvet fick bärarmen söner på vänster fram, så gick inte alls bra sista varvet, men lyckades hålla den bakom mig bakom.. hehe.. vilkjet var tur.. så jag fick ytterligare 4 poäng! hihi.

Detta räckte till Final =) 13 poäng!

I Finalen var det ett 6 bilsheat, hade startstår 6. Fick välja mellan 6 & 2. Det är så den plaseringen man kommer in i finalen med, i den turen får man välja startspår, hehe.. så jag valde 6an och hon efter mig fick ta 2an! Var med i starten och hade en bil på höger sidan och en på vänster sidan, men sen helt plöstligt var det en bil framför med, FAST PÅ SIDAN, alltså inte rullat utan jag körde in i hans dörr. Men istället för att släppa gasen så fortsätte jag gasa medans han körde bort .. Kom ut som 4a efter den starsmällen och höll de andra två bakom mig hela vägen, men den som låg 2a vände den som låg 1a så han fick svartflagg och alltså utesluten ur finalen, (alltså kom automatiskt på sista plats.) Så helt plöstligt körde jag om den som hade blivit vänd så jag låg på andra plats =D höll i som faan de sista tre varven och kom 2a.. det var så jävla underbart!! Var så lycklig =D

Nu fick jag bevisa för att som säger att jag fegar som jag får höra ganska ofta. Har aldrig kört så här bra innan! Gick klockrent =D

LOVELOVELOVE, <33



Fler bilder kommer senare, BästaVän var med och tog med systemkameran, tog faan 800 bilder tror ja ^^,
Var himla roligt att BästaVän & hennes lillebror Chrille var med ^^, det får vi göra fler gånger.. Men då måste de ha med sig solskyddskräm och en keps till Frida ^^, <33


.  P
uss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer
Postat av: maaliin

Grattiiis, :)

2009-04-27 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0