3/4.09 - Fredag

Va i garaget igår från morgon till 2 tiden! Började må skit i garaget pga av pollen jävla as, så låg i soffan med mamma och kollade House M.D istället! kollade från 15 tiden 23 tiden =S haha.. snart klara med en hel säsong =P 1 skiva kvar, alltså 5 avsnitt, cirka 40 min per avsnitt.. den är snart klar =P haha..

Idag har jag och mamma städat hela lägenheten, vi är så duktiga =) haha..
Fick även reda på att  inte klarade tentan heller, men det var jag väldigt förberedd på!
Så bara att ta tag i det till omtentan =)..



I Will Always SurvivE With My Brother, <33
Denna tattuering betyder grymt mycket för mig.
Jag älskar dig bror, <33





SurvivE, <33

.  Puss ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0