5/4.09 - Söndag!

Körde RS idag på tippen, folkrace fast en och en på tid!
Fy faan vad kul det var att köra då. HELT UNDERBART! =D

Det gick väldigt bra också för den delen! Tyckte de gick sådär första heatet så kom in och fick reda på att ja åkte på 02.22 nått,. Körde snabbare än pappa med tre sekunder ;P WOHOO.. =D
Andra heatet mer laddad och åkte på en TUNN-FAAN! då blev jag förbannad och skrek Fan i bilen, som jag fick höra i pausen att folk hade hört. hahahahahahaha.. illa som faan =P men men.. Tiden slutade på 02.24 med tunnan på 5 sekunder inräknat.
Tredje heatet gick hur bra som helst.. gasade som faan och kom in efter heatet och mamma sa hon tyckte att jag körde sakta, men sen när tiderna kom upp visade det sig att jag
körde på 02.14 =D Jävla lycka =D hahah =D

Så jag kom bäst till av alla damer som körde och fick en fin bukal (den på bilden) =D
Kom även 9a total och slog pappa som kom 11a ;P
Fick även behålla bilen så nästa helg blirre Norrköping Sprint =D =D

LOVE, <3


.  Puss - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer
Postat av: Suz

Grattis grattis till pokalen:)

För just de, pokal heter de;)

2009-04-07 @ 16:14:33
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0