12/8.o9 - Onsdag!

Hallå!
Sorry för dålig uppdatering! Började halv 7 idag så blev inte att sätta på datorn imorse överhuvudtaget! Jobbade med Lagge både igår och idag. Har haft så jävla kul. Helst idag. haha.. Har skrattat ja ja fått huvudvärk! Tack vare dig Lagge =D haha.. Slutade iallafall vid halv 4 idag. Pappa o mamma kom o hämtade mig då, de regnade. Hmm.. Inte skoj! Vart är värmen? =S  Aja. När jag kom hem beställde mamma hem en pizza som vi delade på och sen blev det plugga för min del. Pluggade tills jag kände att jag somnade i boken. hmm, så kan det gå! Så jag gick upp, skrev i lönepappret och sen hoppade jag in i duschen! Duschade i en VARM dusch i 40 minuter eller nått. Skönt som faan! När mamma kom in och skulle hämta nått kunde hon knappt andas. Ups! Trodde inte de va så varmt. hehe.. Men men, skönt var det iallafall! =)
Nu blir det en film med mamma o pappa, sen blir det att sova för min del! Jag är så himla trött! Så blir att gå upp vid 9 tiden imorgon och plugga på förmiddagen! Åker bil med Sanna Tapper imorgon, TAACK att jag får åka med dig, Nathali och Hanna =) Supersnällt! Inte så kul att ta bussen kl 12 när man börjar vid 14 =) De hämtar upp mig efter halv 1 och sen åker vi. Blir nog att gå till Netto o köpa en bon aqua silver päron innan med så ja har till Tentan! =)
Så nu har ja uppdaterat lite iallafall! =)  Har lite bilder från dagen med på mobilen, men orkar inte starta min dator så får lägga in dom imorgon efter tentan eller så! =) Nu blir det film, men finns på mobilen i ett par timmar till!..
GodNatt o sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Suz

Stort lycka till, du klarar det säkert :-)

2009-08-13 @ 03:58:04
URL: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0