13/8.o9 - Torsdag!

Hallå bloggen!
TENTA IDAG DÅ!
Vaknade vid 9 idag, men gick upp typ 20 över! Somnade vid 22 igår, för hade massa sms när jag vaknade imorse. Men så kan de gå om man somnar ifrån dom man messar med! haha. Aja.. Har nyss käkat frukost. Blev en äggmacka o ett glas mjölk! Nu blir det att klä på sig dagens kläder, får väl se vad det blir. Sen plugga som en tok.. Innan Sanna o dom hämtar min halv 1 så ska ja hinna glra mat, äta o gå till Netto en sväng.. Så måste komma igång! Men jag uppdaterar senare sen när jag kommer hem! Har ingen aning om när det blir. Beror på hur lång tid det tar att göra Tentan! För fick missat samtal från onoff igår med, så min mobil kanske har kommit igen! (fick juh tillbaka en trasig så de skulle beställa hem en ny till mig) Men de svarade inte när jag ringde upp under dagen så får väl se om de ringer idag. Mamma o pappa ska in till stan med Adde o Bea så antingen åker jag med dom till onoff och sen fixar allt dom ska, eller så åker jag hem med Sanna, Nathali och Hanna! Allt beror juh på tiden som sagt! Mamma o pappa slutar halv 5 så får se! =)
Skönt att kunna släppa det här med Tentan nu efter idag. När skolan börjar på Måndag börjar nya saker, men kommer ändå hinna träffa kompisarna (Saknar, <3) mer än den här veckan när ja pluggat och jobbat! Men nu måste ja sätta igång, men uppdaterar som sagt senare sen ikväll nån gång!
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0