14/8.o9 - Fredag!.

Åhh just det. Drömde i natt.. =(
Jag drömde att Mormor satt bland oss vid matbordet en fin sommardag, alla var glada och skrattade och hade jättte trevilgt. Sen va det någonting som prasslade i buskarna, så kollade åt det hållet och när jag kollade tillbaka på bordet var Mormor borta igen. Jag började storgråta och vaknade av att jag grät på riktigt =( Asså det är helt sjukt vad jag saknar min Mormor. De va så hemskt att se hennes bland oss och sen nästa sekund borta igen. Och att jag vaknade av att jag grät på riktigt, det är inget jag upplevt sen min morfar gick bort, vilket är 11 år sen. (även han är en sjuuuukt saknad person i mitt liv =´( .. )
Den 25 aug är det ett halv år sen Mormor gick bort =´( allt känns tomt. Ingen Mormor som ringer flera gången om dagen och vill ha saker handlade eller att Mormor ringer och frågar hur det är med oss och sen vill prata med mamma! Ingen Mormor som man kan gå till och spela Yatzy med, ingen Mormor som allitd, och då menar jag ALLTID får Yatzy. Spelar ingen roll när vi körde, alltid. Saknar henne nått så sjukt mycket!
Tårarna rinner ner för kinderna nu när jag skriver det här, sitter o lyssnar på  --> http://www.youtube.com/watch?v=yGPVHSCeF4g vilken är hennes låt. Hon älskade den och hade den på sin begravning, <3


Jag kommer alltid älska dig Mormor, du är en stor saknad bland oss!
Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig
och hur sjukt tomt det är utan dig!  <3

. P
uss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0