17/8.o9 - Måndag!

God Morgon alla läsare!
Shit vad veckorna går fort asså. Det är redan vecka 34 liksom! Aja. Igår glömde jag juh att skriva min kusins hemsida med alla bilder, inte lätt för er att veta vad hemsidan har för adress! Haha.. Men här har nu den iallafall = http://www.fosracing.se/ ! Underbar folkracesida som uppdaterar sjukt snabbt efter en tävling! Good Work KusinVitamin! =)
La mig tidigt igår, typ strax efetr 22 tiden eller nått! Så fick ja ett sms av Frida fast från Mickes telefon och frågade om jag var vaken, så skrev att jag var det men att jag skulle lägga mig precis, och så knackade det på mitt fönster! Så var det min grymt saknade Frida =) <3 Underbart glad att se henne. Inte träffat henne på as länge =(.. Men hon kommer iallafall hit ikväll när jag kommer hem ifrån skolan och gör mig sällskap när jag ska baka rulltårta! (Eftersom jag rullade i Lördags har typ alla Folkracefolk den principen att den som rullar ska bjuda på rulltårta. Och eftersom vi har möte ikväll på klubben blir det att bjuda på det ikväll! hehe.) Så ska vi ses någon mer dag snart, kanske imorgon eftermiddag kväll med efter skolan och så! Kanske ska träffa Petra imorgon med, men jag slutar juh klockan 12 och hon ska iväg vid 15 tiden tror jag så får se när jag kommer hem! =) Ska bli skojskojs!
Sov underbart skönt i min egen säng inatt kan jag juh säga =) Marias Soffa är absolut skön, men skönt att kunnaligga påmage och sen ha benen hur man vill ^^, soffan är juh inte såå lång så man, eller iallafall jag, kan ligga raklång ^^.
Skolan börjar som sagt idag, lite nyfiken vilka som hamnar i min nya grupp! Jag vet bara att Madde gör det och sen Norrköpingsbor! Hoppas det är några trevliga prickar! =) Men ska nog gå bra !! =) Ska strax ta en macka eller nått och sen blir det att klä på sig lite med kanske.. Vill juh inte gå i pjamas linne och troser liksom. haha! illailla! Men nu ska ja kolla lite snabbt på bloggar, de ja kan utantill eftersom ja sitter vid mammas o pappas dator! hehe.
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0