19/8.o9 - Onsdag!

GodMorgon!
Klockan är strax efter halv 7. Gick upp för 40 minuter sen och har tillbringat morgonen i duschen! Hann inte ens det igår. Vet inte vart tiden tog vägen. Beställde iallafall böcker igår till skolan.. Blev 5 st tror jag! Tre stycken barnböcker och två litterära skolböcker. Men barnböckerna är obligatoriska eftersom det är dom böckerna kursen bygger upp sitt tema på! De böcker är Bröderna Lejonhjärta, Gullivers resor & Nalle Puh! (inte Nalle puh i Disney, utan den första boken av A.A Milis eller vem det nu är som skrivit den!) Kallaset gick på några hundralappar, men sålde juh mina böcker från första kursen så hade juh pengar till det! Vet inte riktigt när jag kom i säng, va inte så jätte sent iallafall, fixade juh med böcker, hängde tvätt, hjälpte pappa med hans nya mobil osv. men somnade iallafall väldigt fort igår! Va nog trött ^^.
Idag är det en ny dag och ännu mer att göra än igår. Fattar inte, varför kan inte timmarna vara fler på ett dygn? Hinner juh inte med alls man vill göra? =S Men börjar iallafall skolan klockan 8, så ska med 40 bussen klockan 7.. Går till 15, så hoppas jag hinner med den bussen hem.. Då är jag hemma vid 16, hoppa av vid centrum, ner till biblioteket o låna ite böcker och sen hem, halv 5 upp till grymmet och sen på kvällen är det ute bio nere i parken! Mamma Mia, har sett den massvis med gånger, men kommer nog bli ganska grymt när det är ute med all musik o så =) Nån mer som ska dit? Är 21.00 ikväll? ^^, Ska ringa Frida sen o kolla om hon vill hänga på =) ta med karlarna med, Micke o Diezel =) hehe... Ska ladda på min mobil, mina sms tar slut idag med tror jag, så fasan, det är ett måste nu innan ja drar till bussen! Sorry igen älskling att jag inte hörde av mig igår. Men lovar att ringa idag, jag ska ladda på om några få minuter ^^, <3 Vet inte när du börjar, så blir nog att ringa senare, så du inte börjar 10 , eller 12 eller nått så jag väcker dig =) Messa om du ser de här o så så kan ja juh ringa, om jag inte har lektion! =) Nee nu ska ja ladda mobilen och sen fixa! Ska gå ut till bussen om cirka 15 min!
See you later!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0