21/8.o9 - Torsdag - Fredag - Nattblogg

Hemma från Frida o Micke nu! Kom dit rätt sent, men kom hem senare än jag trodde! Frida va jätte trött när jag kom men blev rätt pigga en stund iallafall. Kollade massa youtube klipp o letade efter en som vi inte hittade både där o på hamsterpaj där vi visste att den har funnits. hehe. Synd att vi inte hittade den! Men får försöka hitta den nån annan dag! =)
Blir snart sängen för min del, trött! Plus att jag ska upp skapligt imorgon, ska duscha och fixa lite innan jag ska o käka lunch med Frida, Ida och Fia! Kommer bli himla trevligt. Kycklingsallad, here i come! =P Godaste kycklingsalladen! MumsMums! Jahopp, vad ska man skriva! Just det, efter lunchen ska ja o hämta nycklarna o skiva på papper om jobbet. Underbart! Och efter det ska jag till Bergska och hälsa på. Vill hälsa på lite lärare och så faktiskt. Saknar många av dom. Frida, Ida o Fia går juh BF/SPBF som jag fick på gymnasiet, så dom har många av de lärare jag hade, så ska hälsa på! Speciellt Peter och Göran och dom! Miss!! ska tjata på dom om Folkrace med, de skulle juh låna min o pappas bil o köra juh, men inte fasen har det blivit av än! Men nu ska ja tjata lite extra ^^. haha! Saknar som sagt mycket med Bergska. Lärare, kontakten med lärarna (vilket man verkligen inte har när man går på universitetet) och klassen är en stor saknad med =) Tur att man pratar med några fortfarande iallafall! =)
Nae om man ska kolla lite nu och sen sängen så jag orkar upp imorgon! Hörs när jag vaknar!
GodNatt och sov så gott!

Jag och Älsklingen ♥

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0