25/8.o9 - Tisdag!..

Hallå!
Kom hem från skolan för en liten stund sen, eller snart en timme sen! När ja kom hem åkte pappa och jag och handlade lite på ICA, mamma o ja skulle äta (har precis ätit) hemmagjord tunnbrödsrulle. Riktigt gott men fasen så mätt jag blev! Inte bra =) hehe.. men gott va det! I skolan idag hade vi träslöjdsverkstad =) va riktigt kul! Kom på värsta idén om vad jag ska göra lite på sidan av verkstäderna! =) Men det är en hemlis. Ska försöka bli klar till på Fredag så ska åka in tidigare till skolan imorgon och även vara inne nästan hela Fredagen även fast jag vara går i skolan mellan 10-12! =)
Bilder från dagen kommer senare sen! Jag ska storstäda lite här hemma medans mamma bakar och diskar! Men återkommer senare sen =)
See you later!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0