26/8.o9 - Onsdag!

GodMorgon!

Vilket jävla skit väder rent ut sagt!! Hmm.. =/ Vaknade iallafall av klockan som tingde 7.45, men orkade inte gå upp, så snozade var femte minut i cirka 40 minuter sen satte ja klockan så den ringde efter 20 minuter. Helt plötsligt börjar det plinga på dörren som bara den, så gick upp med täcket runt mig och öppnade! Det var min syster.. Din skit! haha.. Jag ville juh sova! Men skulle egentligen gått upp och åkt till skolan mycket tidigare. Hade tänkt åka kl 9 med 40 bussen, men nu vet i fasen att gå ut i det här regnet och stå ute och vänta på bussen =/ Aja märker hur jag gör! Nästa buss går 10.05, sen 10.40, 12.00! Så har dom o välja mellan! Kommer juh inte hinna allt för mycket med hemliga grejer om jag inte åker klockan 10, men jag får se vad jag hinner! =)
Jag käkade nyss en liten macka med ost på, gottgott och nu dricker jag Ramlösa - Naturell. Men det ska juh vara Mango men pappa köpte första bästa (plus en han själv tycker om) haha.. Fick nyss ett mess av mamma där det stod att jag skulle sätta på kaffe, så gjorde det precis. Så de kommer nog hem när som helst (de har varit i linköping nu på morgonen)! Men kankse uppdaterar innan jag åker, beror på när det blir, och hur stressigt det blir, Men håll koll! =) 
See you later!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0