27/8.o9 - Torsdag! Godnatt!

Förlåt för dålig uppdatering idag! Ska bättra mig! Men sjukt mycket i tankarna just nu känner jag med skola och allting! Men så kan det vara här i livet, eller vad säger ni?
Jag för berätta mer om dagen imorgon, är sjukt trött och ska och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon och åka med 9 bussen till stan och skolan, sen ska jag ha en föreläsning mellan 10-12, sen ska jag träffa Petra och äta lunch på stan, sen tillbaka till skolan och börja fixa med "hemliga" saken! Den är hemlig för vissa personer, därför jag inte skriver det i bloggen, för den personen läser min blogg då och då! =) Sen vid 18 tiden imorgon ska jag träffa Micke! Vi ska hyra en film o sen kolla på den, sitta o snacka lite och så! Kommer troligtvis åka hem med 23 bussen igen så kommer vara sjukt trött imorgon! Så ska ja jobba på Lördag med, Visa Maria ett annat ställe som kommit upp på helgschemat! =) Men som sagt. Jag uppdaterar mer om dagen och morgondagen imorgon =)
GodNatt och sov så gott!


Huvudvärkstablett och sängen, here i come!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Emma

Men dom har ni ju fått....

2009-08-28 @ 08:32:16
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0