29/8.o9 - Lördag!

Hallå!
Kom hem från jobbet för lite mer en än timme sen, sen dess har jag duschat och ´kollat lite kort på datan. Vi har köpt en ram åt Martin som han ska få idag så la in lite kort med ^^.
Idag blir det inte mycket bloggande! Maria och Henke kom precis och ska käka lunch med oss, sen ska vi till Martin prinsen som fyller 2 idag , GRATTIS SÖTNOS! och sen blir det hem, plugga som ett djur och sen har vi folk på middag ikväll! Vi ska äta det jag beställde i Fredags! =) Jag satt i snackade med Linda, (i gruppen) och vi kom in på kött o grejer. Så sa jag att nått som är gott är fläckfilé som man delar på och lägger in soltorkade tomater och mosarellaost och den binder köttet igen! Åhh det är såå jävla gott.. Svårt att förklara det!
Men nu ska vi äta lite =) men uppdaterar senare sen, när jag hinner!

See yaa! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0