31/8.o9 - Måndag!:.

Nu tänkte jag försöka äta lite. Mamma ringde förut och frågade om ja hade ätit nått mer och ja sa ja, en nektarin. Men hon ville att jag skulle försöka äta mat. Så ska göra det nu. Jag mitt dumhuvud har tydligen lagt min matlåda i frysen istället för i kylen, så nu värmer jag min frysta potatisgratäng och fläskfilé. Får väl se hur mkt ja kan äta av den, ja menar, hade den inte varit fryst hade ja juh inte behövt värma allt, då kunde ja ta lite nu och lite sen, men nu måste ja juh värma allt.. så.. aa.. får väl se hur mkt ja kan äta..
Ska in på msn nu och kolla om Frida Baby är inne. Såg att hon hade kommenterat min blogg för några minuter sen =) hihi..
Men vi hörs senare sen! 
Puss!


Inte den jag ska äta, bilden tagen från goggle. Mammas ser MYCKET godare ut.! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0