3/8.o9 - Måndag!..

Hallå älskade läsare!
Åhh är hur glad som helst idag! Dagen kan nog inte bli bättre än vad den är just nu! Nisse är hemma hos Micke och Frida nu. Va o hämtade honom med Micke och pappa förut, sen har vi gjort iordning i terrariet och så. På onsdag ska vi ner och köpa mat åt honom, två dansmöss, levande! Sen ska vi även se om vi hittar lite dekoration, växter o så till honom =) Han har juh mindre terrarie nu än vad han hade hos Robin, men han bodde i det terrariet han är i nu när Robin köpte honom och innan han köpte de andra och även ägaren innan Robin hade honom i detta terrarie! Blir så bra så bra! =)
Nya Bilder på älsklingen kommer senare. Frida tog några när ja höll i honom förut innan vi la ner honom i terrariet, så får sen när hon skickar dom till mig sen!

Är även glad för att pappa messade förut och sa att han hade köpt en ny Saab 900 åt mig, eller ja kommer juh köpa den för de pengarna ja fick när ja sålde opeln. Men han har fixat den åt mig =) WOHOO! Så nu är det bara motor och låda till min 900 ja har =) Om ja inte hinner fixa någon innan Björkvik kommer jag, eller rättare sagt pappa få hjälpa mig att byta så jag har min bil i Björkbik. Leden juh cupen där så vill gärna ha en bil som jag vet går bra och som jag kan. Mathias Larsson i stan ska hjälpa mig att hitta en motor o låda till min inne i stan, han lever juh inprincip på skroten så han skulle kolla lite ^^

Allt flyter på för min del just nu! Allt känns som det går min väg igen! Har varit lite nere nu när jag inte kunnat åkt utomlands och allt. Men känns som det börjar vända, allt runt i kring är hur bra som helst! Underbar Familj, underbara vänner, Nisse, Bilarna, skolan börjar snart, vilket jag längtar grymt mycket till! =) Mmmm.. Underbart!! Livet leker!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet en saab 900. typ årsmod 86. till salu. Avställd. Mer info om du är intresserad. Kram Anna o Johnny

2009-08-04 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0