8/8.o9 - Lördag!..

Hallå!
Om cirka en halvtimme drar vi till O´learys =) Tänkte slänga in ett litet inlägg innan! hehe.
Har läst 2 kapitel o boken, höll på att somna så gick upp istället =) Får inte glömma plånboken, det är juh jags om ska bjuda idag. hehe.. INte allt för vanligt, speciellt inte när det bli så dyrt. hehe, Men det är mamma o pappa värda.

Jag älskar mina föräldrar enormt mycket. Klart att man tjafsar o så, men det gör väl alla familjer liksom! Alla har sina viljor osv. Men jag är hur stolt som helst att ha mina föräldrar som just mina föräldrar!
Dom finns alltid för mig vad som än händer och kan alltid komma till dom om det är någonting.
Får så himla mycket av dom så att bjuda dom på O´learys är det minsta jag kan göra för dom!
Mamma och pappa - jag älskar er  <3


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0