9/8.o9 - Söndag!

God Morgon!
Sovit gott? Det har jag. Så in i norden! Somnade direkt när jag la huvudetpå kudden, hann knappt det. haha. När vi kom hem igår fastnade jag vid en film som pappa kollade på på tvn. Hann inte ens kolla klart på den innan ja gick o la mig! bilderna från igår kommer sen, jag sitter en snabbis vid mammas dator nu. Har precis käkat frukost. Ska snart o handla på Viberga, ska köpa ingridienser till mammas tårta som jag ska baka ;) mohahaha... FÅr väl se hur den blir. Aldrig gjort en tårta i hela mitt liv ^^, Nu ska jag gå och klä på mig, och sen blir det nog att åka till viberga väldigt snart =) En sak jag ska köpa till mig själv är faktiskt Plopp Lakis! Åhh shit vad gott det är, har varit sugen på det ett tag nu. hehe ^^.
See you later!

Grattis Världens Bästa Mamma På 48 Års Dagen! Hoppas Du Får En Underbar Dag, <3

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Chrille :)

Häsla grattis från mig :)<3 puss

2009-08-09 @ 18:39:23
URL: http://chhhhrille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0