9/8.o9 - Söndag!..

Fasen vad det är skönt att duscha! Love it! Kommer ihåg när ja va liten, har hört måååånga som var och är likadana fortfarande, att när man skulle duscha ville man absolut inte duscha, men när man väl kom in i duschen så ville man inte komma ut. hehe.. Nu vill ja duscha ofta, och fortfarande inte komma ut, hehe.. LoveLove! Det ända som saknas är ett badkar här hemma! =) Men iallafall, sitter o kollar på en deckare med mamma o pappa, men ska snart lägga mig i sängen o läsa boken! Får se om ja hinner klart med den ikväll. Fastnade juh här. haha =D

JUST DE! Har köpt en ny saab 900 nu. Den är inte hemma än, men den är ändå min! Han som ja köpte den av ska komma med den i veckan! Den ska jag o pappa bygga om till Folkracebil =) FETT NICE!! =D har även fått en annan bil på tråden, min kusin o hans Tjej vet en som har en avställd 900 och så.. Så väntar på mer information om den så kanske köper den med. hehe. =) Sånt som märks! Måste fixa motor o låda till min pärla med. Ska juh köra med den den 30de. Ska även köra nu i helgen, men då blir det att låna Hollos 99 igen! TAACK KUSIN, <3

Nae nu ska jag kolla, sen blir de sängen o boken! Uppdaterar mer imorgon såklart. Men finns på mobilen i ett par timmar framåt, så bara messa eller ringa. Sover ja svarar jag inte. haha,
Godnatt o sov så gott!


Saknar min pärla, hoppas ja kan fixa delar så ja kan komma ut med den snart, <3


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0