24/8.o9 - Måndag!

GodMorgon!
Ledig idag! Vaknade vid halv 10 av att mama kom in och sa att hon skulle till jobbet. Sen ringde pappa 5 minuter senare så fick springa upp. Hade stallt klockan på 10.15, men gick upp då istället. Orka gå o lägga sig för en halv timme typ. Skulle bara bli trött då. Var ganska pigg så, kunde lika gärna gå upp =) Idag blir det en skpligt lugn dag. Jag käkade nyss en ostmacka till frukost sen ska jag hoppa in i duschen snart,. Måste ner till biblan en sväng sen med. Och sen blir det såklart att baka! Rulltårta sen jag rullade förra helgen! =) Så det blir att dra ner till klubblokalen sen till19 tiden! =) Jag ska kolla runt lite o så nu så blir det ett inlägg senare sen =)
See you later!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0