22/8.o9 - Lördag!

GodMorgon, för ett par timmar sen! (gick upp kl 7)
Festen igår va verkligen sjukt rolig! Massa underbara människor och bra musik och allmänt as bra! =) Jag skulle som sagt jobba idag, (som jag även gjorde) så tog det skapligt lugnt och sen skulle jag hem skapligt med. Det sista sprack! hehe.. Va kvar hos Frida och Micke till typ 01.00 sen följde A med mig hem i regnet. Asså inte in till mig, men till porten! Var ute till typ 2 eller nått innan jag kom in. Somnade vid halv 3 - 3 någonting sen vaknade jag av att telefonen ringde halv 5. Det var Joel, han undrade om jag hade någon sovplats. Men hade tyvärr inte det.. Sis, Martin och Johan sov här i natt och sen skulle ja juh upp o jobba. Men sa åt honom att han skulle ringa tillbaka om han inte hittade nått, men han ringde inte igen så hoppas han hittade någonstans att sova. Somnade om igen, vaknade nån gång runt halv 6, och sen när klockan ringde! Men så kan det vara. Ska kanske ut till Olstorp i eftermiddag/kväll. Men får se om jag orkar. Är lite trött! =)
Sk även till Stan med Frida Baby, Jossan och sen tror jag Becka och Becka också skulle med, men de två sista är jag osäker på ^^. Får se när Frida o Jossa ringer sen! =) Men nu ska ja lägga mig o vila framför tvn. somnar ja så somnar jag! Då vaknar jag av telefon sen! =) Bilder från gårdagen kommer senare sen eller imorgon!
See you later!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0