21/8.09 - Fredag!.

Hallå!
Dagen har varit fullt med saker, därfor jag inte bloggat förens nu! Klockan är nu en stund efter 16, jag ska snart klä på mig och sen dra till Frida och Micke! Men ska skriva lite om dagen o lägga ut lite bilder!
Frida ringde mig vid 10, sen drog vi till bergska och hämtade Ida, drog till Modeklipparna och Frida fixade sin lugg, den var lite för lång ( hon klippte sig igår, men rättade till det idag! Jag köpte även världens bästahårprodukt! Var kampanj erbjudande så köpte två stycken för billigare pris så ja i Frida tog en varsin! Kommer bli sjukt snyggt sen när ja får fluffigare hår med mer volym asså! Me Love! Sen mötte vi Fia på Centrum o käkade sallad, fasan var gott det var! Se Bild nedan! Sen drog vi tillbaka till Bergska, hälsade på de flesta gamla lärarna jag hade! Bland annat Bosse, Per, Göran och Peter! Mycket trevligt! Hälsade även på Johnny, hade inte honom i skola men satt mycket med honom när Peter o Göran o vi snackade! Men men. Vi pratade mycket om hur de gick för mig i skolan och massa sånt =) Saknar verkligen dom! =(
Sen var jag med på Fridas och deras matte lektion. Var så välkommen så sa hennes lärare! =) Trevligt! Trodde jag bara skulle sitta och kolla lite, men ne då, jag gick vara med =) hehe.. lite skoj, men ändå lite pinsamt på nått sätt. hehe =) Men så kan det gå ! Sen drog jag till Jobbet och hämtade nycklar och skrev på papper och så! Me Like! Lite extra pengar liksom!
Jag har även ÄNTLIGEN fixat pengarna på CSN! Jag blev så förbannad att jag inte fått några papper att jag ringde i Måndags, så fick papprena idag, men så fattade ja ingenting om hur man skulle skriva i så ringde CSN igen, då var det en jätte trevlig kvinna som svarade och sa att jag hade e-legitimation och att jag skulle göra så och så, de sa inte gubbfan sist när jag ringde. Kunde ha mina pengar nu liksom! Men de kommer i början på nästan vecka eller mitten kanske! Men ändå =D hehe.. TAACK SIS (ÅSA) FÖR HJÄLPEN! <3
Sen fick jag reda på hur mkt lön jag kommer få på Tisdag! Inte illa faktiskt! Kommer bli kul att kolla lite på stan nästa vecka! Mina tre par skor, here i come! ;)  Love Love!
Men nu ska ja klä på mig och fixa, måste dra till gumman (FRIDA alltså ;) haha ) snart ^^ Så nu blir det, PARTY!
See you later!


Bästa hårprodukten kommer från Schwarzkopf! LOVE!


Där vi åt!


Ida, <3 ( ville inte vara med, Fia tog jag inte bild på, hon vill verkligen inte det så det respekterar jag självklart! )


Me and My Baby, <33


Mums, en av de godaste salladerna, men den slor inte PAUS,
men den här kommer efter den lätt. Men faan vad mätt man blir på det! hehe..


Älskling posar, <33

Sen efter en stunf när jag kommit hem och så kom sis och prinsen Martin hit!



. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Frida

Vaddå "åp håret" ?? :P modeklipparna va de PUCKO!

2009-08-22 @ 18:49:14
URL: http://imdoublenature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0