5/8.o9 - Onsdag!

Hallå bloggen!
Sorry för sjukt dålig uppdatering! Men dagen har varit fullt upp! Och gårdagen med! Men börjar skiva om gårdagen =)
Var hos Mickes mamma i Ramstorp, grymt skönt att komma iväg och bara vara =) Vi åkte ut och fiskade några gånger och sen grillade vi och käka och sen ut o fiska igen =) Jag Fiskade för första gången i hela mitt liv och fick en fiskjävel. haha.. Men det var en liten abborre skit som inte var större än lite över en decimeter. haha. Men det var en fisk iallafall =D Sen när jag och Chrille metade fick jag 4 mörtar. haha.. Dom gav jag till katterna =) (inte mina, för ja har inga, haha utan Mickes mammas katter) Hade en grymt trevlig kväll dag! Lillen körde ut oss och han hämtade oss senare sen också. När vi åkte hem hoppade jag av här hemma och duschade och så, sen drog jag till Micke och Frida igen. Jag och Micke käkade kräftor, MUMS. Tack Micke =D Sen drog ja hem efter en stund, Sami kom och ja hjälpte honom att lägga in 3 anonser på blocket. Sen blev de lite dator och sen sängen vid 1 tiden!

Dagen!
Vaknade av att telefonen ringde, det var Bitte (chefen). Hon frågade om jag ville jobba idag, trodde klockan var 7 typ men hon var 10. Tyckte det var en konstig tid att börja på men ja sa självklart ja. Sen när jag kom till jobbet var det två personal där och vi sa hej och ja satte igång och gjorde det jag skulle. Sen när nyheterna var på radion och när de berättade om en 20årig kille som dog i en bilolycka när en personbil kolliderade med en timmerbil, fick jag reda på att det var därför jag skulle jobba. Jag jobbade för hans mamma. Hon fick reda på vad som hänt och åkte direkt till sjukhuset som hon blivit tillsagd. Det är så sjukt hämskt det det finns inte. Han blev bara 20 år gammal. R.I.P! =(
Jag känner honom inte, men jag vet vem han och hans familj är.  Men jag tänker inte nämna hans namn pga. det är så färskt och med väldig respekt för hans familj! Många vet säkert redan om det, men det spelar ingen roll. Det är ingenting jag slänger ut i bloggen. J, jag lider med dina föräldrar, dina syskon, din flickvän, dina vänner och  alla i din närhet. Det värsta är väl alla spekulationer som kommer.
Usch. Va ingen rolig stämning på jobbet idag och vi har ingen aning om när hon kommer tillbaka. =(



Resten av dagen har gått sjukt fort. Kom hem vid 4 tiden, käkade och sen drog jag och pappa iväg och hämtade min mobil som varit på lagning, fick den mycket tidigare än jag skulle få. Så tog med mig en skiva i bilen så pappa och jag dunkade fin musik och åkte till stan. Sen likadant när vi åkte hem =) Sen när vi kom hem så var det bara att packa och sen upp till vattengympan och vem hade inte det om inte T? hehe. Klockrent! Han kommer ha vattengympan nu varje onsdag. Skönt som faan, han kör på med många kroppsdelar på bra sätt! =) YesBox!

Nae inlägget tar sån jäkla tid känner ja, håller på med massa annat samtidigt.. Men skriver mer imorgon efetr jobbet! Kanske kommer något godnatt inlägg, får se =)

See you later, eller, God natt o sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0