7/8.09 - Fredag!

Hallå bloggen!
Nu sitter jag här med Mamma, pappa, Johanna och Jaxob. Har suttit här en liten sväng, innan käkade vi tacos och så =) GottGott! =)
Idag kom jag till jobbet 06.45 och då va det dags att jobba. Sen så slutade jag vid 15.36 och sen va de bara hem, träffade lillfisen Martin en liten stund, och sen in o städa av liiite snabbt och sen duscha och fixa. Sen kom Johanna o Jakob. Ska snart spela lite kort och mysa lite. =) Känns hur bra som helst att umgås med dom igen =) Va ett tag sen. Sen de tog slut mellan mig och Robin så har vi nästan aldrig träffats. Nån gång på fest och så. Men känns hur bra som helst =) Happy Happy =)
Nu ska vi spela kort, innan de tjatar ihjäl.. Haha, just de. Jag och Johanna satt o kolla lite bloggar förut, och sen började vi snacka om några stora bloggare och grejer. Då kollade mamma, pappa och jakob kolla på oss som vi var knäppa. hahahah =D Aja, =) sådant . hehe.. Nu blir det kort =) uppdaterar senare sen!
See you later!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det här måste vi verkligen göra om Tillis :) Det var så trevligt :) Tack för en bra kväll!

Kram Johanna

2009-08-08 @ 00:44:40
URL: http://johanna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0