9/8.o9 - Söndag!.

Hallå bloggen!
Nu kommer lite mer uppdatering än tidigare idag.
Igår var vi som sagt på O´learys. Jag bjöd mamma o pappa på mat! Så klart kom ja på att jag skulle ta kort på maten när vi redan hade käkat ett tag, sen missade ja att ta kort på lite annat som buffalo wings som vi käkade innan maten och sen på mammas och pappas efterrätt. Men fick iallafall med lite på maten och drickat. :

Pappas mat, nån burgare, kommer ej ihåg vad den hette :


Mammas mat, Fahitas burgare :


Min mat, Chicken Thai såklart, :


Vi drack även lite under kvällen,


Öl o Cider =)

Var en sjukt trevligt kväll =) Love you , <3


Mamma fyller som sagt idag =) GRATTIS igen! Jag har bakat min första tårta idag, =)
Men den gick åt så tror den va god iallafall ^^, haha..



Jag ska strax hoppa in i duschen och sen blir det lugnt resten av kvällen, blir nog att läsa de sista ur boken med, är inte så himla mkt kvar. Sen imorgon blirre PLUGGA PLUGGA PLUGGA till tentan på torsdag !!!

Sen kommer även min älsklings flikka på fika, Frida Andersson, <3 Vi ska snacka lite skit (inte om någon) men om allt typ. hehe.. Som man gör när man är med ens vänner, Frida är en VÄLRIDGT speciell vän för mig och kommer ALLTID att vara. Älskar henne av botten av mitt hjärta! JAG ÄLSKAR DIG! <3
glöm aldrig det!

Ska även en sväng till Jocke och hämta filmer som jag har där! En är Annas, glömde den där. Och sen har han även alla sällskapsresan filmerna med! Så ska hämta det imorgon, och även lämna Annas film till henne!

Får se om ja hinner uppdatera mer ikväll eller om det blir imorgon! Men sånt som märks som sagt. Ska bli sjukt skönt med en dusch nu iallafall =) .
See you later eller God natt och sov så gott!

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig med gumman, du betyder väldigt mycke för mig. Förlåt att a inte dök upp idag. :( men är helt slut, Skanarey. Puss o Kram <3

2009-08-09 @ 20:25:53
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: Chrille :)

svar: hah tack . vill du ha collaget ? kan skicka vid msn om di vill :)<3 puss

2009-08-09 @ 20:36:38
URL: http://chhhhrille.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej.



Vilken fin tårta du gjorde åt moster.. :-D

kram

2009-08-09 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0