1/8. o9 - Lördag!

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD FÖR TILLFÄLLET! ALLT JAG SKREV OM GÅRDAGEN OCH DAGAR FÖRSVANN UTAN ANLEDNING!!!! HADE FAAN SKRIVIT I ÖVER 30 MINUTER FÖR FAN!!!!
Nu försöker jag igen, men det kommer inte alls bli lika bra som det andra, men är sjukt irriterad och stressad just nu!

IGÅR åkte vi till Götebort och Liseberg! Lillen hämtade mig, Frida, Micke och Chrille vid 7 tiden. Alla sov hos Frida och Micke och vi gick upp vid 6 tiden. Vi åkte en väg som jag aldrig i hela mitt liv åkt innan, men vad tusan, vi kom fram iallafall! Vi var framme vid halv 11 kvart i 11 någonting och gick in. Det första vi åkte var Balder! Sjukt rolig att åka =D Efter den blev det Jukebox, vilket blev en av min och Fridas favorit! Åkte den typ 3 gånger i rad innan vi gick till nästa, vilket blev Flumrid, Åhh älskade den! Haha så klockren den var. Men faan så blöta vi blev. Det var dock en tabbe, för dte blåste kallt som fan i Göteborg och de gjorde att vi belv as kalla och att jag och frida o chrille börjar må lite dåligt, asså frös och grejer.. Jag fick också världens huvudvärk så fick gå till sjukstugan och fråga om en huivudvärkstablett, hade juh glömt mina =/ sjukt dåligt eftersom jag vet att jag alltid får huvudvärk när jag spänner mig, skriker o allt vad man gör. Men gick skapligt sen ändå, mådde lite halvdant så åkte inte så mycket i slutet innan vi åkte, men nästa gång pratade vi om att hyra en stuga om vi är ett par stycken och sen vara där i två dagar. Åkbandet kan man juh åka på i två dagar om man säger till innan man går ut så betalar man vara 100 kr extra så. Blir nog bättre då, och även att ha med sig kläder så man kynde byta om liksom! Men men. Fan vill tillbaka, sjukt roligt. Ännu fler minnen att bära med sig! Me like alot!

Mellan allt detta skrivande och irritationen så har jag varit och handlat, hustler så jag kan dricka jäger ikväll! För ikväll är det FEST! Blir att dricka Cider, Jäger/Redbull eller i mitt fall hustler, och även lite Dooleys! =) Mums! hehe.. Hoppas på en underbarkväll, men de borde de bli eftersom jag är med några av de allra bästa, <3
NU skka jag göra iordning mig och hitta nått att ha på mig =O, finns på mobilen under hela kvällen och natten, (tills jag somnar).
PUSS på er. !


. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0