14/8.o9 - Fredag!

Hallå bloggläsare!

Igår blev de inte att läsa nått i boken. fastnade lite vid msn där ja pratade med Chrille o två till. Sen när ja gick o la mig så somnade ja typ direkt, vilket var vid 23 nått. För hade mess 23.11 och då sov ja. hehe..
Idag vaknade jag vid 10 tiden av alla barn ute på gården som skrev utanför fönstret och sprang in och ut i porten. Sjukt irriterande! Men gick upp då, diskade och sen käkade ja frukost. Nu blir det att klä på sig och sen blir det att packa lite inför helgen! (typ, tandbortse, tandkräm, sovkläder, täcke, kuddar, bok, mobilladdare, kläder, folkracekläder o skor o allt sånt, o lite smått o gott).  Vid halv 2 tiden så drar jag till min bror o hans tjej för att äta middag och ha allmänt trevligt en stund. Inget kul att laga mat till sig själv så blev uppbjuden dit på Tacos! så tackade självklart ja till det! Sen vid halv 5 hämtar pappa mig samtidigt som han hämtar mamma på jobbet, sen drar vi hem o packar och åker till Linköping med Folkracebil nummer 1, (min eller pappas). Sen lämnar vi av den och lastar av, lämnar mamma i sis längenhet och sen drar ja o pappa tillbaka till Finspång och hämtar bil nummer 2 och kör in till Linköping igen och lastar av o besiktar dom. Sen blir det att vi sover i sis lägenhet hela helgen. Hon och Henka (hennes kille) kommer dit en sväng på lördag, så får man träffa honom för första gången. Spännande! Sen är de FOLKRACE både Lördag och Söndag! ÄLSKART! =D  <3

Så blir ingen uppdatering alls förens på söndag! Tänkte först ha med datorn, men hon har bara en dongel, så hon lär väl ta med den.. Vill juh inte surfa upp hennes pengar liksom! Så blir att uppdatera om helgen på söndag när jag kommer hem! Kommer bli sjukt skönt att sova i linköping hela helgen, är juh bara att gå en en liten stund innan vi sa åka.. Är juh bara 5 min bilfärd. Istället för att åka här i fårn och dit =) YesYes! Men hur som helst. Kommer alltid finnas på Mobilen under helgen, svarar jag inte så kör jag, sover eller nått annat! hehe. Har en vana att råka sova när ja får massa mess nu de senaste dagarna, men svarar när jag är vaken ^^. hehe..



Hollos saab blir det i helgen! Har inte gått iordning min än, inte fått tag i delar.
Blir tokig snart. Måste ha min pärla fixad till Björkvik =S :@
Bilden är från motala festivalen när en Laxå tjej försöker köra om mig men kör in i vallen istället. hehe. =P
KANSKE KANSKE KANSKE KANSKE kan bli nått litet inlägg innan jag drar till min bror, men vi får se om tiden räcker till, bara hålla koll ^^,

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0