8/8.o9 - Lördag!

Hallå Bloggläsare!
kom hem för en ltien stund sen, har varit på smultronstället som sagt med mamma, pappa Adde och Bea. =)  Var trevligt och gott, men orkade inte hela idag, så slängde över till pappas en del. haha. Så åt det godaste på den ^^, sen köpte jag även två armband, billiga men fina =) Bilder kommer nedan! Kan juh säga att jag tog samma glass som de två senaste gångerna så bild på den behövde ja inte ta. haha. Men för er som vill se igen kommer en bild från förra gången igen. hehe.
Var hur trött som helst imorse när jag vaknade, avbokade vattengyman igår kväll för att jag kände att ja behövde sova. När ja gick o la mig va ja som sagt tvungen att bädda rent med nya sängkläder.Orkade knappt det. Ville bara slänga mig i sängen. Skrev några rader i ett block när jag var klar och sen somnade jag som en gris på kudden. Hann knappt lägga undan blocket eller någonting. Men va hur skönt som helst att sova inatt kände ja. Skulle kunna sova flera timmar till, men skulle juh iväg.
Nu är klockan strax efter 16, jag ska snart lägga mig o vila lite tror ja, kanske läsa lite om ja inte somnar =/ hmm. hehe =P Ska dra iväg vid 18 tiden kanske och gå upp till O´learys. Ha ett bord bokat åt oss ute ikväll, skönt och mysigt. Kommer nog ta lite bilder sen under kvällen. Har rensat min mobil på över 550 bilder =S hade fullt, men nu har ja bara strax under 400 bilder kvar =) haha.. Så nu kan ja börja ta lite kort igen! Hehe.. har typ inga nya bilder på mig själv, så de blir nog att ta nått någon dag så man kan variera lite på bloggen igen, haha.
Saknar min Frida. =( <3  Har inte träffat henne sen i Onsdags =S har juh jobbat och åkt till stan fram och tillbaka med mobil jävlen och grejer.. Och igår hade vi besök av Johanna o Jakob o så.. O ikväll ska ja bjuda mamma o pappa på mat, och imorgon fyller mamma år, men då kommer Frida en sväng =D de lovade hon mig förut i telefon ;) hihi..
Just de, det med mobilen. Fick juh tillbaka den trasig efter att den var inlämnad pga. att högtalaren var paj, fick åka in och visa upp telefonen och så att de kunde kopiera kvitton o grejer, sen fick ja åka hem. För han som kunde bestämma vad som skulle hända skulle komma dagen efter, för han var ledig idag. Fan va tjuriga vi var. Åkte till stan för det? då kunde vi juh likagärna kunnat åkt in dagen efter? =S aja, iallafall. De ringde på mobilen när jag var på jobbet i Fredags, då sa de att jag skulle få en helt ny telefon pga. att den var trasig. Men att de skulle skicka efter den först, så de skulle ringa när jag kunde hämta den! Trött jag börjar bli. En chans till, sen är det nog! nae faan, om man skulle o lägga sig o läsa eller försöka hitta nått att ha på sig ikväll iallafall. haha.. =P Klockan tickar juh iväg, har 2 timmar på mig att hitta kläder, ta på mig, fixa och sen vila. haha =D, de hinner ja ^^. Men uppdaterar senare sen, finns på mobilen under hela dagen =)
See you later!





Mina nya armband, tyckte de va söta så köpte dom. hehe ^^.
Nu blir det vila med en bok i sängen, antingen läser jag eller så handlar boken i ansiktet på mig och jag somnar =)
Hinner nog kanske inte lägga in nått mer inlägg innan vi ska dra, men annars skriver ja efter såklart ^^.

Tycker det är sjukt dåligt med kommentarer nu för tiden. hmm.. skärpning va? Haha.

. Puss då! - Survive, ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0