>> Tänker inte ta skit!

Jag tänker inte ta skit från någon!
Jag är vän med vem jag vill, så enkelt är det! Jag tänker aldrig släppa Fridas o min Vänskap, glöm det! Men bara för det samlar jag inte skit om någon till henne. Skulle aldrig falla mig in!
Att det blev så här var ditt val! Du kunde inte lita på mig för att jag har en vän som du inte tycker om. Jag är sån som hatar när man påstår saker, men för att jag kan ha samvete att skiva är för att du själv erkänt att det var mig du skrev om.  Du påstod vissa saker som aldrig har hänt, vilket känns när man trodde att man hade en vänskap. Men har nu märkt att det inte var som jag trodde! Trodde ja kunde vara vän med två olika personer, trots att de var ovänner. Men nu har ja lärt mig någonting nytt! Jag är inte en person som brukar välja sida, men du gav mig inget val!


Kommentarer
Postat av: Frida

Bra gumman, ja vet va du gjort o inte gjort. o du är verkligen inte en sån person som snackar skit om folk. De skulle aldrig falla dig in som sagt. De är hon som är inbillningssjuk..

2009-08-31 @ 15:54:19
URL: http://imdoublenature.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du får tycka vad du vill men du vet vad du skrev sist på msn? Att du hade snackat skit? Du vet att den lilla flickan för allt för att håna och hänga ut mig men ändå så går du bakom ryggen och det fick bli droppen? Vi kände inte varandra så mycket att du kunde lita på mig och jag kunde inte lita på dig heller. Tycker det är rätt fegt av dig att sitta och säga att det var jag som valde detta medans ni två sitter och pratar med varandra om mig. Jag är inte blind..

2009-08-31 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0