20/8.o9 - Torsdag, (onsdag natt)

Klockan tickar och dagen har varit FULL av skaer så har inte ens kunnat skriva ett snabbt inlägg emellan! Men nu kommer ett skapligt långt istället om dagen! Åkte med 7 bussen till skolan, hade textilverkstad i 4 timmar med en halvtimmes rast mellan. Sen hade vi lunch och ja mitt dumhuvud glömde min mat hemma i kylskåpet så fick dra till ICA och köpa en sallad. haha. Men det var gott det med, men finns juh lätt mycket godare sallad! Haha. PAUS är favoritstället LÄTT!  Men iallfall, sen hade vi introduktion mellan 13.15 - 14.45 så så han nmed 40 bussen som gick 15.05! Skönt värre! Gick inte av bussen hemma utan åkte vidare till centrum, gick till biblan och sen gick jag till Arken och köpte två levande dansmöss till Nisse älsklingen! Myste med honom såklart innan, lite bilder på honom kan komma imorgon, sitter vid mammas dator! Haha. orkar inte sätta på min när den här ändå är på liksom! =) Drog som sagt hem till Frida o Micke och var där ett tag, sen åkte mamma, ja o pappa o handlade och sen va vi på utebio. Det var Mamma Mia, och kan juh säga att den var sjuukt bta när det var så högt, as stor bild och även ute! Lite småkyligt, men hade juh filt med mig =D Nice!
Jeanette på Personalavdelningen ringde mig förut när ja satt och åt. jag ska börja jobba helg nu på heltid på Sisab, men det är mellan 8  - ca 11 lördag - söndag varannan helg! Är ändå lite extra pengar liksom när man pluggar. Är juh helg så är juh fin OB. =) SKa börja redan nu i helgen, har juh som sagt planerat fest både Fredag & Lördag, men kommer ta de lugnare eftersom jag ska jobba! Hos Frida o Micke ska vi bara vara där, vi ska inte ut eller nått sånt, och sen på Lördag när vi är i Olstorp blir de lugnt med! Nån cider eller två eller typ! Inte mycket mer! Så ska bli kul att jobba, lite tråkigt att det krockar med FOLKRACE tävlingar . Men ja pratade med Jeanette om det så hon sa att det troligen kommer fixas. Jag och hon/han jag ska jobba med, eller inte med, men den personen som jobbar de helger inte ja gör det, och jag kommer ju kunna byta om det skulle vara så! Hoppas att det går bara! För Vissa tävlingar är ett måste för mig att köra.. Speciellt nästa söndag, den 30 aug och den 4 sep! För då är det cupen och jag leder den så tänker inte komma ner masssa plaseringar för att jobba i 3 timmar! Har sagt att vissa helger kan ja inte jobba och så är det bara! Men hoppas det löser sig som sagt! =) Klockan är halv 1 mitt i natten typ eller vad man säger. Ska snart sova! Ska upp skapligt och beställa en bok till som jag kom på att jag missade att beställa. Har som tur var sovmorgon imorgon, så börjar 13.15-16-45 och har en Svenska verkstad, så ska hinna läsa lite tills dess med! Men men.. Blir nog att kolla runt lite till nu, sen blir det sängen och soooova! =) Kommer bli såå skönt! Hörs av mer imorgon!
Godnatt o sov så gott!

Nisse blev mätt och belåten idag med hjälp av sina två dansmöss =) <3

Tycker föresten ni kommenterar sjukt dåligt. Ingen aning om vilka som läser, men ni kommenterar dåligt vilket som! Haha.. Så vore kul med lite kommentarer när man kommer in på bloggen!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ok, jag ger samma kommentar som frida fick.



Ni skriver för långa inlägg, separera meningarna istället så stannar läsare. Väldigt många läser inte när dem ser att det är så pass lång text! :) ETT TIPS BARA :)

2009-08-20 @ 10:02:40
URL: http://gloriantur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0