18/8.o9 - Tisdag!..

Klockan tickar iväg och inte har ja gjort det jag skrev att jag skulle göra. haha.. Väntar just nu på att en maskin tvätt ska bli klar sen blir det dusch! Har kollat på litteratur till skolan och håller på med det just nu med! Har inte ens ringt Frida än, Sorry baby! Måste ladda på mobilen med fasan! Typ inga pengar kvar så ringer ja Frida så tar de slut på nån minut kanske! Hmm.. Men försökte messa både Frida o Micke, men det står bara att det inte går att skicka för tillfället.. Kanske är överbelastat eller nått knas! :S
Har fått förfrågan om jag vill börja jobba helg, eller varannan helg blir det! Skrev tillbaka ett mejl att jag gärna ville göra det! Så hoppas på ett svar ganska snart om när jag börjar! Det kommer krocka med en del planerade saker, men det går förhoppnigsvis att fixa till!
Längtar tills nästa Tisdag, den 25te. Vill ha min lön, haha.. Vill köpa skor, kläder o lite smått o gott! Har redan kollat ut tre par skor jag ska köpa iallafall ^^, sen får ja se om de kanske blir nått par till. Ska köpa ett par skor som man kan ha även när de rengar. Tyg skorna blir så jäkla bröta fort och så.. men men.. Har ingen aning om hur mkt lön ja får, men det är nog en del iallafall! =) Me Like!
Nu ska jag hänga tvätt och duscha! Skriver mer imorgon! =)
GodNatt o sov så gott!

Dagens köp iallafall som jag lovade innan!:



. Puss då! - Survive ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0