23/8. o9 - Söndag!...

Har precis kollat på en film. Blev Hajar som hajar. Min och Alexandras film fan. Har inte sett den hur länge som helst. Men sist jag såg den var med just Alexandra! Lite kul att se den o få tillbaka lite minnen =) Synd att vi inte ses som förr. Men sånt är livet. Vi är juh fortfarande as bra vänner och kan ringa o messa lite när som och finns för varandra liksom =)
Filmen är precis slut, och jag tänkte hoppa in i duschen. Sen får ja väl se vad som händer! Blir nog sova skapligt tidigt.. Ledig imorgon, vilket är as skönt! Men ska fixa lite av varje imorgon. Bland annat biblan och hämta en bok o kolla efter en annan som jag hade sagt fel namn på. Inte så smart kanske. hehe. Men sen får jag se, vet 100% att jag ska göra nått mer, men kommer fasan inte på vad det var.. As irriterande! =) Men uppdaterar mer senare sen! Nu blir det duschen!
See you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0