18/8.o9 - Tisdag!.

Kom hem för typ två timmar sen! Martin och sis kom o mötte mig vid bussen =) han är så mys, men shiit vad han testar alla just nu, spelar ingen roll vad man säger åt honom . hehe. men så kan det vara med småbarn som sagt ^^.
Jag var i skolan mellan 8-12, hade träslöjd. Hade riktigt kul, bytte nummer o mejladresser och så med alla i nya gruppen och så. Lärde känna varandra liite mer idag! Verkar vara en väldigt bra grupp jag hamnat i så kommer nog bli as bra =) Efter skolan så gick jag upp till söder tull o väntade på Petra o iida, men först kom iida och Sandra, så stod o snackade lite, Sandra skulle köpa lite inför skolstarten så hon o iida sprang iväg medans ja väntade på Petra, sen sa vi hej då till Sandra och sen gick jag Petra o iida o kollade lite i affärer o så. Köpte ett linne o ett par örhängen ^^ =) Me Like! (Bild kommer sen) Så nu har ja ett nytt linne att ha på mig när de blir Party i helgen! =) Blir troligtvis både Fredag och Lördag för min del, men kommer juh unte vrålsupa bara för det liksom! Tar de skapligt lungt som vanligt! Men Men.. =) Sami var här nyss och jag fixade lite anonser, eller 2 stycken var det idag. Ska snart dra förbi honom o hämta pengarna (ringer juh från våran hemtelefon så han betalar det som vi får på vår räkning såklart).. Mamma o Bror min är på Grymmet. De drog för en liten stund sen. Jag såg fel på klockan när Sami ringde, tyckte klockan var halv 5, men hon var liksom 2 min i 5 typ så hann inte riktigt med att gå när de gick.. Men de va okeej sa mamma, vi ska gå en annan dag! Hon ska även skälla på Medley lite idag, dm hade stängt söndag-måndag pga reparation, så blev juh ingen vattengympa.. sen idag var det inställt för att de inte hade någon ledare för Anna som "ska" ha, kan inte tisdagar för hon jobbar på annat håll då och det har hon sagt till om så de har inte fxat nån ny så vi kunde inte gå på den, sen fick både hon och jag mess nu om att det är inställt imorgon med! Nu får de fan räcka.. Hur många dagar på en vecka ska de ställa in liksom? Aja.. Mamma skulle ta det med dom när hon kom upp dit! Pappa är i garaget, skulle varit med om ja inte skulle till Gymmet, men nu kom ja ju inte iväg dit heller så ska sitta hemma och kolla runt lite på litteratur till skolan och så nu. Är trött idag, eller inte trött, men trött i huvudet, lite små seg o ont i lilla knoppen! Så efter ja varit borta hos Sami blir det att gå hem, ta en huvudvärkstablett och sen hoppa in i en lååångdusch =) MELIKEALOT! sen blir det troligtvis hem till Frida baby sen också, hon var också väldigt trött efter hennes första dag i skolan och så! Men skulle höras av senare sen! =) Love her!
Men ska dra ner så ja hinner med allt som ska ske ikväll =)
See you later!


Saknar min Älskling! Han ligger inne i sitt nya terrarie hos Frida och Micke och ska ska strax ömsa, så han rör inte alls på sig mycket nu! Sötnos! Så fort du ömsat ska ja bada med dig ^^, eller inte med dig, bada DIG! haha.. =)
LoveLove!

. Puss då! - Survive ♥
Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0