>> Svar på frågestunden!

Svar på Frågestunden: 

hur gammal är du?
- Jag är 20. Fyllde nu den 20 nov. Har du något du gillar extra mkt hos dig? - Jag älskar verkligen mina ögon =) Något du inte gillar hos dig? - ja, tjej som jag är så.. Nae men det värsta är att jag är ganska tun hårväxt.. (fått det från pappa)  Vart har du praktik? - i Svärtinge på Världens bästa (enligt mig) Förskola.. Har du några fobier? - Nae, inte vad jag vet om iallafall =)  Om du fick vara en manlig och kvinnlig kändis en vecka vilka skulle det vara? - Hmm, inte tänkt på det, måste klura lite på den =P Om du var tvungen att byta utseende med någon, vem skulle det då vara? - Ännu en svår fråga. Asså jag har inte tänkt på sånt. Jag är den jag är.. hehe =)   Vad tar du med dig till en öde ö, 5 saker? - Kudde, Täcke, Mobil + laddare och tuggumi ^^,   Din absolut bästa vän? Frida Andersson! Utan tvekan.  Tror du på det övernaturliga? - Beror på vad man menar med övernaturliga, men vissa saker kanske jag kan tänka mig, men de mesta njae.. Inte förens jag varit med om de själv. vad ska du göra idag? - Jag har sovit till 12, då Tim och Pontus gick här ifrån vid halv 5 imorse. Sen har ja precis bakat pepparkakor med min syersonson, resten av kvällen ska ja plugga lite och gå en lång promenad! =) Vilket jag ska se till att göra inprincip varje kväll i veckan!


Kommentarer
Postat av: hejannw

kul ;D

2009-12-06 @ 16:56:58
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: naaaj kom försent :O

2009-12-07 @ 03:02:15
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Josefine

bra svar!

Förstår att de är svåra ibland...

Nissepisse är såååå söt ju =)

Kramar

2009-12-08 @ 21:40:38
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0