>> Hello.

Hallå sötisar!
Sorry att ja inte uppdaterade igår eller så, men hade massor att göra och sen mådde jag inte så bra. Kändes som ja hade feber o grejer. men nu känns de lite bättre iallafall, men är inte helr tiptop om man säger så! Men så kan de va =) Jag ska när som helst gå till bussen, igår höll ja på att missa den.. UPS! Men hann precis, och då menar ja PRECIS! Bussen fick stanna mitt på vägen för att ta upp mig.. TAACK! Haha.

Men ja LOVAR att skriva när ja kommer hem, men blir nog inte påett tag. praktik till kl 13, möte i svärtinge kl 14, till norrköping och lämna en bok på campus biblioteket och sen hem! Så tar väl ett tag.. Men så är de.. Hörs senare och då svarar ja även på kommentarerna. Vill inte riskera att missa bussen idag så måste pysa!
Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hejhej! Grymt bra med mig här! hur mår du själv?

2009-12-10 @ 13:47:56
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe jepp=)

2009-12-10 @ 15:02:00
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0