>> Sorry!

Hej bloggen o alla läsare!
Jag är sämst på att blogga nu för tiden känner jag! Sorry.. Men har sjukt mkt att plugga nu, praktik, tenta och lite annat. De tar tid och dagar och ork asså. Va hemma från praktiken idag. Vaknade med migrän o grejer så fick ringa praktiken halv 7 och säga att jag inte skulle komma. Så sov jag till strax innan pappa ringde vid halv 12 kanske. Men nu börjar huvudet bli stabilt, fortfarande huvudvärk men inte migrän, så nu blir det att plugga igen!
men vi får höras senare. ska försöka hinna blogga lite mer idag! Men lovar inget!!!
Ha de bäst!
Puss M, ♥


Kommentarer
Postat av: Elin :)

:-)

2009-12-02 @ 13:18:49
URL: http://honkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0