>> Uptade. wow! haha

Hallå sötnosar!
Idag kände jag att det var dags att uppdatera bloggen. Inte uppdaterat sen julafton som ni kanske ser, men har jobbat en hel del och inte hunnit. Träffade bästabän en snabbis i måndags kväll och då råkade ja nämna att ja inte bloggat på länge, och då nae hon Nae, jag vet.. vettu hur tråkigt det är. hehe.. så här har du Frida, ett nytt inlägg ;P
I lördags och söndags jobbade jag (var min helg) sen jobbade jag måndag mellan 6.45 - 13.30 eller nått på städ och mellan 13.35 - 22 på tvätt, sen bara hem och lägga sig, men kunde inte somna så sov bara i ca 5.5 tim och sen upp och jobba 6.45 - 12.58  på städ och jobbade på tvätt mellan 13-32 - 22. Där av andelningen att jag inte kunnat blogga. hehe..
Igår somnade jag halv 12 kanske, vaknade halv 12 nu på förmiddagen. Va så trött asså :P Och nu sitter jag ich väntar på mat sen ska ja till tvätt och jobba mellan 13.40 - 22 =)

NYÅR snart juh! =) då blir de att käkal ite här hemma och så, sen blirre fest med bästavän, sofie, emma o många fler kan jag tänka mig =) Tack för inbjudan =) kommer bli så roligt ^^, komma ut och träffa lite folk o så =) Mycket Nice! ^^,

Men nu ska ja käka, men hörs senare sen!
(svar på kommentarerna senare när jag kommer hem)
Puss M,


Min bebis
Tagen med min Canon!


Kommentarer
Postat av: josefine-foto, känslor & tankar!

din bebis e ju snygg =)

2009-12-31 @ 00:50:32
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Elisif

Åh, vilken läskig orm! Haha XD

2009-12-31 @ 12:37:48
URL: http://elisif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0