14/2.09 - lite om gårdagenoch dagen!

Får bli en kortis idag.Orkade inte skriva igår när jag kom hem. Kom hem vid 01.40 typ och kom isäng vid 2.. hade grymt trevligt igår =) Danna och viktor lagade mat medans jag och Sara satt/låg i soffan och spelade kort och skrattade som jag vet inte vad. Sara sa att hon inte skrattat så mycket på länge =P låg och kollade på film och så med sen framåt timmarna =) ..

Klockan är nu halv 9 och ska snart klä på mig och dra på vattengympa =) skooooooj värre =D
Dagen kommer se ut som följande, vattengympa, hem, ta de lugnt, Åsa Johan och Martin kommer på middag sen och sen blirre att åka till Sara och Viktor, Danne jobbar 12 timmars idag så får väl se om man är kvar när han kommer hem, sånt som märks =)
Aja, nu måste jag packa ^^,
Puss

Mathilda





Bästa vän, du betyder otroligt mycket för mig! Inga ord kan förklara hur glad jag är för att du finns i mitt liv, heller inte för hur mycket jag älskar dig Frida. Ingen kan göra mig lyckligare än du. JAG ÄLSKAR DIG FRIDA ANDERSSON,<3


( bilden omgjord av bästa vän, <3 )







You´r my one and only, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0