15/2.09 - Söndag del 2.

Åkte tillbaka till Viktor som var själv hos Danne och Sara för Danne jobbade och Sara var hos sin syster! Pappa körde upp mig, men sen när ja typ var framme fick jag meddelande av Danne att jag ska ringa Viktor och då skulle han åka och träffa Danne lite snabbt på hans rast, så ja hoppade ur pappas bil och åkte direkt med Viktor till Dannes jobb. hehe.. Sen åkte jag och Viktor tillbaka och kollade film.. sen kom Danne och Sara hem vid 18 tiden typ.. så satt vi och var "sociala".. eller nått.. alla låg / satt typ helt döda. haha =) sen gjorde Sara sig iordning sin matsäck till imorrn och sen för sängen för hon va svintrött. Efter ett tag drog Danne, Viktor och jag och kollade på en bil i falla sen körde de hem mig. Så sjukt trött jag är idag då. Fast blev inte så tidigt i säng som jag trodde. Duschade typ en timme och sen har ja masserat mamma och varit lite social med pappa i soffan =) Nu blir det att sätta på en film på datan. lägga mig i sängen och ha datan på datastolen så somnar jag så är juh inte datan i sängen och kan ramla ner och grejer.. Fan va smart ja kan vara ibland. hahahahahhahaha.. eller nått. Aja nu ska jag kolla film. Puss¨

Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0