18/2.09 - Onsdag, Stockholm - Cosmonova ^^.

Hade svårt att somna igår, låg i sängen och sjöng lite för mig själv istället. hahaha. sista gången ja kollade på klockan var den 00.12 så somnade väl strax efter iallafall! Upp kl 5.30 och var skapligt pigg ändå, lite halv seg, men trodde jag skulle vara skit trött men de va ja inte som tur va =) Gjorde iordning mig matsäcks macka och packare väskan, klädde på dig och sminkade mig lite och så. Bussen till stan gick 6.45 från centrum så gick ut så jag var där redan 40 i för jag ville verkligen inte missa bussen =P Aja bussen till Stockholm gick vid 8.00, fast kom inte iväg förens typ 10 över kanske, haha. Satt med Nathali, och Ester och Ida satt bakom =) Stannade i siljekrog eller va de nu heter sen dar de iväg till Stockholm.. Kom dit en timme innan cosmonova föreställningen började så letade vart man kunde hänga av jackorna och gick runt lite. Föreställningen handlade om svarta hål i rymden, vilket passar as bra eftersom vår kurs heter universum och människan. Den var väldigt intressant =) Efter gick vi på Naturhistoriska riksmuseet =) tilringade en tid där inne och det var väldigt intressant det med.  Måste ara tillägga att vi tillbringade sammanlagt 6 timmar på att åka buss idag, först från finspång till stan sen stan till stockholm, från stockholm till stan från stan till finspång..
Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket.. är piss trött och börjar bli sjukt förkyld känns de som =S Tog nyss en ganska lång dusch, en timme.. Skulle kunna vara där inne längre, men började bli lite snurrig så lika bra att gå ut. Nu ska jag lägga mig och kolla film. Hannibal, =) de blev inte igår. hehe. kommer garanterat somna men då får ja göra de.. sover jag nog gott tills imorrn när kl ringer 6.. snark.. JUST DET! Mina House MD boxar har kommit =D=D=D ska hämta ut som imorrn. hihihihihi. aja, ha de bra..

.  P
uss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0