21/2 - Fredag - Lördag!

Fredag:
Gick i skolan mellan 10-12, hade förbannat roligt med Ester haha. köpte en tidning med 100 heta sidor och vi satt och kommenterade bilderna och massa skit.. as kul =) Åkte med 12 bussen hem och träffade på Tina, Cornelia och Nadja, vi skulle åka samma buss, hon skulle till syster och hälsa på! Aja, gick av vid Frida och Micke, färgade hennes hår, blev as fint. Kolla -> http://imdoublenature.blogg.se/ =) Bästa vän, Älskar dig <3
Resten av dagen tillbringade jag hemma tänkte ja säga men var och handlade med som tog ett bra tag! Haha.. men iallafall efter de var jag bara hemma! Mådde inte alls bra! Mina ögon rinner, näsan är täppt, nyser hela tiden, svårt att andas, varm som en gris, feber och allt jävla skit tillsammans! Orkar inte vara sjuk!
Fick avboka vattengympan som var idag med, HATART!! ville verkligen gå. Blev heller ingen utgång ikväll pga att jag är sjuk. Blää!

Lördag:
Aja, idag då. Vaknade 13.05 . Sov i nästan 14 timmar =/. Men skönt var det. Märks att jag är sjuk, annars sover jag aldrig så här länge. Aja, idag har jag inte gjort allt för mycket. När de andra kom hem ifårn badhuset och allting hade jag varit utte några minuter bara. Efter vi käkat lite så kollade vi på polisskolan 1 & 2, skoj skoj =) Nu ska jag strax gå ut till de andra igen och vara lite social, så gott ja kan iallafall.

.  P
uss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0