22/2.09 - Söndag!

åhh fy faan vad skönt! Kom nyss ur en varm skön dusch som kändes behövd. hehe. Känner mig mycket bättre nu och ännu bättre nu efter duschen =) Idag har varit en lugn dag som hela helgen typ. Har kollat på polisskolan 3 & 4, käkat, legat i soffan, myst med barnen, spelat spel med barnen och tagit det allmänt lugnt!
Känns som de behövs ibland =) .
Nae men iallafall, hade tankar på att ta igen en praktik idag imorrn om jag inte skulle på Musiken i skolan. Men de blir inget av det! Blir hemma imorrn så jag blir frisk ordentligt så jag kan ta igen mina dagar som jag ska göra nu Tisdag, Onsdag och Torsdag som jag pratat med mig vägledare om. Ska göra min uppgift om sopsortering på Tisdagen! Ska bli roligt och intressant =)

Nu resterande av kvällen ska ja gå och massera min mamma lite och sen blir det bara lugnt. Ska sova tidigt ikväll om ja kan! Men det tror jag, är skapligt trött, trots att jag sovit som faan i helgen! Imorrn blirre kanske lite träff med Ester med och planera lite för vår uppsats, inte helt säkert men ska ringa henne imorrn =) Annars blirre nog lugnt. Är bokad på två vattengympapass med, men får se om ja går på dom, mår juh som sagt inte helt bra än så får väl se.. Vill verkligen träna, känns som evigheter sen.. I måndags tror jag det var sist.. EN VECKA =O Åhh herregud, har att ta igen nu när jag blir frisk känner jag =S shiit. inte bra att jag kom på det nu. hahaha.,
Imorrn ska jag även försöka tvätta lite och läsa inför tentan som är om en månad. Lika bra att börja nu. Har iallafall läst 2 böcker av 5. haha.. Nu är de bara 3 kvar =P Ska börja med en av de imorrn =) Nae nu ska jag gå till mamma innan hon somnar =) 

.  P
uss ♥
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0