23/2.09 - Måndag!

Känner mig ganska duktig idag faktiskt =) Vaknade kl 8 och kollade på kl. Nån minut efter ringer Ester. Vi bestämde att vi inte skulle ses idag för hon är sjuk hon med nu! Vi är ens riktiga sjuklingar Ester och Jag, hihi =) Sen somnade jag om till 9 då klockan ringde. Somnade om igen och mamma kom in vid 9.10, Jag frågade va kl va och om min klocka hade ringt. haha.. kort minne =P Men så gick jag upp strax efter mamma gick vid 9.15. Käkade en macka med ost på och kollade lite på tv.. Sen fick jag rycket. Laddade en maskin tvätt, städade rummet. Började med att plocka undan allting som låg på golvet och sedan dammade ja hela bokhyllan och allting, drog ut sängen till minnen av golvet och städade under sängen och även resterande av rummet. Har ioförsig inte tagit databordet än, men de kanske blir sen! Sen tog jag och städade golvet i vardagsrummet, hallen, köket, matsalsrummet och barnens/gästrummet med.. hehe.. När det var klar diskade jag och sen hängde jag upp tvätten. hahaha.. Ska slänga in i en ny maskin tvätt nu strax också.. Och klockan är bara 12, har hunnit allt detta på bara 2 timmar, eftersom ja käkade frukost och massa innan ja började.. Ganska bra faktiskt. =) Nu sitter och jag dunkar musik och allmänt slappar en stund =)
Nae nu ska jag ladda den andra maskinen tvätt medans jag ändå är igång. hehe. sen blir det antingen lite dator eller tvn. =) 

.  Puss
Mathilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0